Dag 1 Swifterbant - Atlanta

3 september 2023 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag ging de wekker lekker vroeg af  3.30 uur. Ons klaar maken voor de lange reis die zal komen gaan. (Schoon)zus en zwager waren zo lief om ons naar Düsseldorf airport te brengen. Met zijn alle koffie en broodje gegeten. Waarna wij zijn gaan inchecken. Ging gelukkig redelijk vlot. Vliegtuig vertrok mooi optijd en zijn uiteindelijk meer dan een uur eerder in Atlanta geland.

Düsseldorf Airport

Op Atlanta airport ging het voor het eerst heel snel. Onze ervaring was dat het een paar uur duurde. Nu stonden binnen half uur buiten opweg om de huurauto op te halen. Bij Alamo ging het ook heel snel, waren gelijk aan de beurt. Mochten een auto uitzoeken welke een categorie luxer was dan geboekt. Hebben gekozen voor jeep Cherokee.

Jeep CherokeeJeep Cherokee

Nadat auto gehaald is opweg naar het hotel. Red roof inn op een half uurtje rijden van vliegveld. Nadat we zijn opgefrist en de warme kleding hebben uitgedaan uit het frisse Nederland zijn we gaan eten bij Steak 'n Shake. Terug in het hotel hebben we niet veel meer gedaan. Rond een uur of 19.00 uur zijn we in slaap gevallen.

Red Roof Inn