Dag 15 Gatlinburg - Franklin

18 september 2023 - Franklin, North Carolina, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken we weer na 4 mooie dagen in de Smoky Mountains naar Franklin na onze 4e staat, North Carolina. Eerst nog een uurtje door de Smoky Mountains rijden richting Cherokee waar we hebben ontbeten. Onderweg zouden we nog bij wat uitzicht punten stoppen voor foto's waar we gisteren voorbij zijn gereden. Helaas was het mistig en zag je niet veel. Aan het einde van het park nog wel een elk gezien.

IMG-20230917-WA0021IMG-20230917-WA0001

Van daaruit naar Bryson City gereden naar een treinmuseum / winkel, tenminste zo zag dat eruit op internet. Helaas hebben ze niet veel tekoop en zijn we weer terug gereden richting de Smoky Mountain om vanuit daar de Blue Ridge Highway te rijden, een klein stukje. In 2019 hebben we laatste stuk gereden. Ook hier was er niet veel uitzicht en was het mistig.  Bij het visitor center even gestopt. En verder gereden richting Franklin.

IMG-20230917-WA001520230917_12123320230917_12345020230917_085211

Net voor onze bestemming begon er een lampje te branden in de auto. Deze even aan de kant gezet en daarna toch nog 20 minuten verder gereden naar het hotel.  Daar naar de verhuurmaatschapij gebeld en kunnen morgen naar een locatie hier 2 minuten rijden.

Toch met de auto naar de Walmart geweest en gegeten bij Taco bell. En opeens was het lampje uit.

Alleen bij terugkomst in het hotel werden we verast door een slang voor de deur. Ik zag hem eerst niet stond er naast om de deur te openen. Toen zag ik hem, schrok er wel van. Gelukkig was het een Black snake, die zijn niet gevaarlijk.

IMG-20230917-WA0026

1. Mirill:
    18 september 2023
    Prachtige foto's weer. Kan er zo van genieten🥰Wauw een slang🐉. Daar ben ik echt bang van😵‍💫
    Wat een narigheid dat de auto 🚗weer omgeruild moet worden. Veel plezier met het vervolgen van jullie reis😘🙋🏽‍♀️