Dag 5 Chattanooga - Lawerenceburg

7 september 2023 - Ethridge, Tennessee, Verenigde Staten

Om 6 uur zaten we al aan het ontbijt. Na het eten zijn we gaan aankleden en gaan rijden naar Ethridge. De reis is ongeveer 3 uurtjes met tussendoor stoppen. Eenmaal aangekomen bij de Amisch Visitor Center hebben we een rit geboekt in een huifkar. Hier hebben we rondgereden door Ethridge waar de amisch leven. Her en der gestopt om bij de amisch te kijken op hun terrein wat ze verkopen. Na de huifkar tocht zijn we gaan lunchen waarna we zelf door heen zij gaan rijden.

EthridgeEthridgeEthridgeEthridge

In Lawerenceburg is niet heel veel te doen dus zijn we naar het noorden gereden om bij Waterfalls Overlook te kijken. Het was een flinke afdaling. We zijn niet hellemaal naar beneden gelopen want je moet ook weer flink omhoog lopen.

EthridgeEthridgeEthridge

Onderweg terug even relaxen in het hotel en gegeten bij Rick's Barbecue. Daarna hebben we gerelaxt en gezwommen in het hotel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    8 september 2023
    Hoi.
    Weer zo'n mooi verhaal.
    Kan het kloppen dat Ethridge waar de Armisch leven op t.v is geweest? Heb eens tv programma gezien waar het over Armisch ging.
  2. Jeffrey:
    17 september 2023
    Ja dat klopt. Volgens jurian is het hier ook opgenomen