Dag 6 lawrenceburg - Hurricane Mills

8 september 2023 - Hurricane Mills, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag waren we alweer wat later wakker dan de eerste dagen.  Dit keer om half 7. We hadden onbijt in het hotel.  Dit keer hadden we een redelijk nieuw hotel. Was netjes en schoon.

Na het onbijt zijn we naar de volgende bestemming vertrokken via een toeristische route.  De reis zou 2 uurtjes duren. Onderweg wilde we nog stoppen maar dat werd het niet.  Nergens was er een benzinepomp of parkeerplaats te bekennen en voor we het wisten kwamen we al aan in Hurricane Mills. Speciaal voor Jurian zijn we hier omdat hij Loretta lynn fan is. We hebben wat rond gelopen en zijn de tour niet gaan doen.  Hadden we in 2019 al gedaan.  Niet alle winkeltjes waren open.  Dus zijn we naar Camden gereden.  Was een klein uurtje naar de crash site waar Patsy Cline is verongelukt.

Hurricane MillsHurricane millsHurricane millsHurricane millsHurricane mills

Daarna weer terug gereden naar Hurricane Mills om in te checken. Vannacht slapen we in een cabin.

Hurricane mills

Er is in de buurt verder niet veel te doen.  Het eten zijn we naar log cabin geweest.  En dit was tot nu toe het lekkerste wat we hebben gegeten.

Na het eten zijn we terug naar de cabin gereden en later nog naar Wavely naar de Walmart. Morgen gaan we naar Nashville

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl