Dag 25 Washington DC - Amsterdam

27 juni 2019 - Swifterbant, Nederland

Het is alweer de laatste dag van onze mooie reis. Om 17.40 gaat onze vliegtuig weer naar Nederland.

S'ochtends hebben we alle koffers ingepakt. Dit keer paste alles maar net erin. Hebben weer veel te veel gekocht. Daarna zijn we bij de Starbucks geweest voor koffie en een croissantje. Daarna nog stukje gelopen naar white house visitor center. En langs het witte huis gelopen. Hier was het heel druk. De wegen rondom waren allemaal afgezet en was veel politie op de been. Op een gegeven moment kwam er een stoet van politie en zwarte auto's, waarschijnlijk zal Trump erin hebben gezeten.

We zijn weer richting het hotel gelopen om het laatste uurtje te wachten op het busje welke ons naar het vliegveld zou brengen. Het busje was er redelijk op tijd. Rond 3 uur waren we op het vliegveld. Het was er redelijk druk. Het inchecken van de koffers ging niet echt makkelijk, na een tijdje werden we uit de rij gehaald omdat we blijkbaar geen label hadden voor de koffer. Wij wisten niet dat dit moest en vroegen hulp hoe en wat er gedaan moest worden, hier werd er heel onbeschoft op gereageerd. Uiteindelijk is het toch gelukt. Na de koffers zijn we door de douane gegaan. Dit keer ging het gelijk goed. Uiteindelijk hadden we nog 45 minuten over.

Eenmaal in het vliegtuig hebben wij een uur moeten zitten voordat hij vertrok, een of ander mechanisch probleem. Na een uur vertrok hij, de volgende dag kwamen we rond 8 uur aan op Schiphol.