Dag 20 Denver - Amsterdam

1 juni 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Aan alle vakanties komt een einde helaas, ik zou zo nog een tijdje willen blijven. Er valt nog zoveel te zien in de USA.

Ons vliegtuig vertrekt om 18:01 uur, dus hebben nog even de tijd om wat leuks te doen. We hebben besloten om naar DenverZoo te gaan. Het was vlakbij het hotel en bij het vliegveld. Na aankomst bij de dierentuin was het al behoorlijk druk op het parkeerterrein, terwijl de dierentuin net een paar minuten open was. Net als gisteren was het vandaag ook behoorlijk warm weer, 32 graden. Eigenlijk veels te warm om naar een dierentuin te gaan, en dat dachten de meeste dieren vast ook. Een groot aantal dieren hebben wij niet gezien. En die we wel gezien hebben lagen in de schaduw.

Rond een uur of half 2 hadden we het wel gezien en zijn we langzaam richting het vliegveld gereden. Vlakbij het vliegveld hebben we de auto vol getankt en weer ingeleverd bij het verhuur bedrijf Alamo. Vanaf het verhuurbedrijf reed er een shuttle bus die ons naar het vliegveld bracht. Daar kwamen we 4 uur voor vertrek aan. Dus hebben rustig aan kunnen doen. Achter de douane wilde we nog belasting vrij shoppen maar dit was in Denver niet mogelijk omdat we eerst een binnenlandse vlucht hadden naar Minneapolis, en daar hadden we bijna een uur de tijd om over te stappen. We kwamen net voor de aankomst tijd aan in Minneapolis en zijn richting de gate gelopen voor de vlucht naar Amsterdam. Hier hadden ze nog een aantal winkeltjes dus hebben we een paar sloffen sigaretten gekocht. Bij aankomst bij de gate konden we na 10 minuten al boarden, dat ging lekker snel. Het vliegtuig vertrok op tijd en we zijn 2 juni om 13:00 uur geland op Schiphol.

1. Ellen Schols:
    2 juni 2018
    Volgend jaar weer een kans.
    Voor nu terug naar huis.
    Weer eventjes bij komen van de mooie reis
  2. Joop:
    7 juni 2018
    Alle blogs gelezen. Erg leuk om jullie belevenissen te lezen en de foto's te bekijken