Dag 1 Amsterdam - Chicago

2 juni 2019 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag ging de wekker lekker vroeg af  4.30 uur. Ons klaar maken voor de lange reis die zal komen gaan.
Op Schiphol aangekomen hebben we met zijn allen nog even een Starbucks gedronken om alvast te wennen aan wat we de komende tijd in Amerika drinken.

Rond 8 uur zijn we de koffers gaan inchecken en langs de douane te lopen, Dit keer waren we binnen 20 minuten al klaar. Dus tijd genoeg om te relaxen.

Om 10.10 uur zouden we gaan boarden, dit werd al gauw pas tegen 11 uur. Het vliegtuig vertrok iets later dan gepland.  In Chicago kwamen we op tijd aan.

Chicago

Dit keer ging de douane lekker snel ondanks dat jurian een kruis op zijn papiertje had staan.  Na het pakken van de koffers zijn we naar de shuttle bus gelopen welke ons naar renstal car gebouw bracht. Dit keer hebben we een Toyota corolla. Het verhuur bedrijf probeerde nog wel een duurdere auto te laten huren, maar daar zijn we niet ingetrapt.

Onze auto voor roadtrip 2019Onze auto voor roadtrip 2019

Nadat de auto gehaald is zijn we richting het hotel gereden. Nadat we zijn ingecheckt hebben we een Walmart opgezocht en wat eten en drinken ingeslagen.

De vermoeidheid slaat er wel in na zo'n lange dag, om half 8 liggen wel al in bed (half 3 in Nederland).

Morgen word het droog en lekker weer en gaan we dowtown Chicago bezoeken.