Dag 1 Amsterdam - Denver - Castle Rock

13 mei 2018 - Castle Rock, Colorado, Verenigde Staten

5:30 uur ging onze wekker weer. Ons klaar maken voor de lange reis die zal komen gaan.
Op Schiphol aangekomen hebben we met zijn allen nog even even een Starbucks gedronken om alvast te wennen aan wat we de komende tijd in Amerika drinken.

Rond 8 uur zijn we de koffers gaan inchecken en langs de douane te lopen, Dit keer waren we binnen 20 minuten al klaar. Dus tijd genoeg om te relaxen dachten wij. Bij de gate kwamen we achter dat Delta Airlines tegenwoordig nog een controle hebben dus waren we net op tijd. Het vliegtuig is volgens tijd vertrokken en kwamen 45 minuten eerder aan, dus wat extra tijd om over te stappen. De vlucht naar Denver ging iets later weg en waren volgens tijd aangekomen.

Nadat we de koffers hadden gehaald zijn we naar de shuttle bus gelopen van het autoverhuur bedrijf. De auto's in de klasse welke wij gehuurd hebben waren allemaal op, we hebben een upgrade gehad naar een SUV. Een Jeep Renergade. Nadat auto was geregeld zijn we 45 minuten gaan rijden naar het hotel in Castle Rock.

1. Salvatore:
    14 mei 2018
    Beter die auto, veel plezier.
  2. Ellen Schols:
    14 mei 2018
    Alles goed verlopen jullie kunnen beginnen aan de trip.
  3. Astrid:
    14 mei 2018
    Aangekomen op de eerste bestemming..gelukkig...en nu genieten van al het moois wat moeder aarde je geeft...
    Veel plezier.....
  4. Sjanie:
    Mooie Kar
    Kan An bij de pendale??
  5. Monique:
    Leuk om te lezen!
    Wacht af naar al jullie mooie verhalen.
    Lekker genieten van jullie mooie reis die julie maken.