Dag 4 Albuquerque - Holbrook

16 mei 2018 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hebben wij een lange rit voor de boeg, zo'n 700 kilometer.
De plannen hebben wij iets gewijzigd om dingen te doen nadat de hotels al geboekt waren.

Eerst zijn we naar 4 staten punt gereden. Aan gezien het gebied is van de navajo moesten we entree betalen, we hebben uiteindelijk voor 2 personen betaald aangezien de beste man niet kon beoordelen of me zusje een kind of een volwassene was. Eenmaal binnen stonden er rond de 4 staten allemaal kramen met spullen. Het meeste was van hetzelfde en vroegen er best veel geld voor. Het was opzicht wel leuk om te zien waar de staten bij elkaar komen en ook het tijdverschil tussen de staten. Na wat foto's gemaakt te hebben zijn we doorgereden na canyon de Chelly, dit behoord ook bij de navajo. Het is een mooi park, grand Canyon in het klein. Het heeft niet veel uitzicht punten, maar wat je ziet is echt prachtig. We hebben hier ook veel wilde paarden gespot onderweg.

Ook vandaag was het weer lekker warm met 30 graden. Eenmaal bij het hotel aangekomen en de kamer bekeken viel het een beetje tegen, kamer was vies en klein. En op de grond doode insecten en onderhoud mag hier ook wel eens gebeuren. S'avonds hebben we lekkere gegeten bij een steakhouse in Holbrook.

1. Jose:
    17 mei 2018
    Prachtig daar! Idd net de grand canyon maar dan in het klein! Jullie hebben er goed weer bij! Lekker genieten hoor van al dat moois. Wil ook weer die kant op 😀