Dag 8 Nashville

10 september 2023 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag redelijk vroeg wakker. Hotel is best gehorig. We zitten aan de snelweg en een spoorlijn. De wc hoor je ook om de 15min bijvullen. Helaas geen ontbijt bij het hotel, alleen koffie en een notenbar.

Na het aankleden zijn we naar downtown Nashville gereden. Eerst van te voren uitgezocht wat betaalbaar parkeren is. Het is per garage een enorm verschil. We betaalde maar 10 dollar voor een hele dag. Terwijl de garage ernaast 10 dollar per uur kost. We waren wat vroeg, 9 uur. Meeste was nog dicht dus eerst bij Starbucks koffie gedronken.  Na de koffie naar Ryman auditorium geweest.  Hier wilde Jurian graag heen.  Hebben een backstage geboekt.

Ryman auditoriumRyman auditoriumRyman auditorium

Na Ryman auditorium zijn we Broadway opgelopen, ondertussen was alles al open en druk.  De bars waren open en traden al vele bands op.

Broadway NashvilleBroadway NashvilleBroadway NashvilleJohnny Cash museumNashvilleNissan stadium Nashville

Daarna via een omweg terug naar het hotel gegaan om even te relaxen.  Ook nog even naar de Walmart geweest om wat lekkers te halen.

Rond een uur of half 8 zijn we met Satu van eten bij Bartaco. Het was heerlijk,  geen standaard hamburgers.

1. Nicky Visser:
    11 september 2023
    Gisteren een docu gezien van de Everly Brothers, veel oude opnames van Nashville, leuk dat jullie daar geweest zijn!
  2. Marja Stel van Schaagen:
    11 september 2023
    Geweldig leuk om jullie te volgen kanjers dikke knuffel mama