Dag 18 Laramie - Longmont

30 mei 2018 - Longmont, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag ons laatste bezoek aan een National Park deze vakantie. Vandaag stond Rocky Mountain National Park op het programma. Rond een uur of 12 kwamen we na 2,5 uur rijden aan in Estes Park. Hier hebben we eerst een broodje gegeten bij Subway en koffie gedronken bij Starbucks. Daarna zijn we richting de ingang gereden van het park via de 34. Deze ingang was rustig, maar 1 auto voor ons. Na 1 mile kwamen we in een file. Dit kwam door een elk langs de weg. Hier hebben wij ook even gestopt om wat foto's te maken. Daarna zijn we langzaam naar het hoogste punt gereden in het park. Het weer werd slechter en was redelijk koud. Het bord met " icy roads" branden al. Hier zijn we maar omgekeerd en weer naar beneden gereden richting Sprague Lake. Hier hebben we een rondje om het meer gelopen. Toen nog doorgereden naar het einde bij Bear Lake, hier begon het weer te regenen en zijn we maar weer terug gereden richting het hotel in Longmont. Na een uurtje rijden waren we bij het hotel. s'Avonds hebben we lekker gegeten bij Old Chicago.