Dag 16 Jackson-hole - Rock Springs

28 mei 2018 - Rock Springs, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag een ritje van ongeveer 3 uur voor de boeg. Onderweg is er niet veel te doen. Dus zijn we eerst het dorp ingegaan om weer langs de Starbucks te gaan. Na de koffie zijn we naar het park gelopen, hier waren ze bezig met Memorial day. Na 10 minuten kijken was het afgelopen en zijn we nog wat winkeltjes in gegaan. Daarna zijn we richting Rock Springs gereden. Halverwege zijn we de snelweg afgegaan richting Granite Hot Springs Pool. Een pool in de bergen. De weg er naar toe was een beetje afzien, het was 16 kilometer over een zand / modderpad. De pool was wel even lekker, het water was ongeveer 28 graden. Na 45 minuten zijn we weer verder gereden naar Rock Springs. s'Avonds hebben we bij old Chicago gegeten, en deze keer moesten we een keer wachten op het eten. Na het eten zijn we nog even naar de Walmart geweest. Later op de avond hebben we nog even gezwommen in het zwembad bij het hotel. Na het zwemmen ging er een brandalarm af. Er had een kind een brandmeldingsknop ingedrukt, dus kwam de brandweer even langs met loeiende sirenes.