Dag 13 Blairsville - Franklin

14 juni 2019 - Franklin, North Carolina, Verenigde Staten

Vandaag is onze rit voor de volgende hotel ongeveer een uurtje rijden. Dus hebben we niet echt haast om door te rijden. We zijn eerst in het dorp Murphy gestopt om wat te wandelen en koffie te drinken. In een gift shop hebben we een mooie oude poster gekocht van de nationale parken. We kunnen al bijna een extra koffer kopen om alles mee te kunnen nemen.

Daarna Daarom we naar het noorden gereden en gestopt bij Patton's Run Overlook - Nantahala National Forest.

20190614_124504

Hierna zijn we door de bergen via kronkel wegen richting Franklin gereden en zijn nog is gestopt bij een waterval. Er waren hier weinig stop plekken helaas. Maar het uitzicht was fantastisch.

IMG-20190614-WA0009IMG-20190614-WA0023

Aangekomen in Franklin zijn we eerst naar Subway gegaan om een broodje te eten. En hebben daarna ingecheckt bij het hotel. Eindelijk is een mooi en schoon hotel en is niets langs de highway. In de middag zijn we nog naar downtown Franklin gereden en hier wat winkeltjes bezocht.

20190614_154156

S'avonds hebben we vlakbij het hotel gegeten. En natuurlijk een Walmart bezocht.

Morgen gaan we naar Great Smoky mountain national park. En hopen dat we beren gaan spotten van iets dichterbij dan vorig jaar.

1. Renate Fledderus:
    15 juni 2019
    Mooi dat we jullie zo kunnen volgen. Het is weer een hele mooie reis.
  2. Ellen Schols:
    15 juni 2019
    Heerlijk dagje voor jullie.
    Pas op dat het geen 2 koffers meer worden 😂😂❤❤
  3. Sjanie:
    15 juni 2019
    Gaan jullie de kleintjes de fles geven??