Dag 8 Page - Hurricane

20 mei 2018 - Hurricane, Utah, Verenigde Staten

Vandaag konden we redelijk rustig aan doen, we hadden pas rond half 1 gereserveerd bij de upper Antelope Canyon, omdat dan de zon er boven schijnt en dan de mooiste foto's kan schieten. We zijn eerst naar de Glen Canyon dam gereden, best imdrukwekend zo'n grote dam en het hoogte verschil van het water. Daarna nog doorgereden naar de Walmart voor wat gallons water. We hadden nog een paar uurtjes over dus maar even naar de Starbucks voor een koffie. Uiteindelijk waren we een uur te vroeg bij de verzamelplaats voor upper Antelope Canyon. Rond 12:15 werden we omgeroepen om in de auto te zitten van de gids die ons er heen brengt. De eerste stuk weg was normaal en veranderde in een zand/steen weg. Eenmaal aangekomen bij de Canyon stonden er vele auto's, dus was lekker druk binnen. De gids heeft ons geholpen om de camera in te stellen om de mooiste foto's te kunnen maken. Als je daar loopt is het echt indrukwekkend hoe het eruit ziet. Als je het ziet en een fot maakt en bekijkt ziet het er heel anders uit. Toen we halverwege de Canyon waren begon het te waaien, er kwam redelijk veel zand naar beneden, en dat ging overal in zitten waar het kon. Na 1,5 uur gingen we met de gids terug naar de auto, onderweg naar het parkeerterrein ging hij nog even scheuren over het zandweg dat was natuurlijk geweldig. Vlak voor aankomst bij het parkeerterrein begon het wat te regenen en een kleine zandstorm. Bij de auto aangekomen zag deze er niet meer uit. We zijn daarna naar de Subway gereden om broodje te eten en ons zelf beetje te ontdoen van het zand.

Rond een uur of 3 zijn we richting het hotel gereden in Hurricane. Daar gelijk alle foto's bekeken die we hadden gemaakt, voor mij ruim 300. Waarvan veel dubbel en aantal welke mislukt zijn.

Wij zijn blij dat we de upper Antelope Canyon hebben bezocht. Het is wel redelijk hoge prijs, vooral het tijdstip wat wij wilde, maar het was het echt waard.

1. Ellen Schols:
    21 mei 2018
    Wat een indrukwekkende foto's
    Ze zijn prachtig.
  2. Yvette:
    21 mei 2018
    Wat een prachtige foto's en wat maken jullie veel mee.
    Leuk om mee te lezen