Dag 16 Pigeon Forge

17 juni 2019 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag staat Great Smoky Mountain op het programma. Na het ontbijt zijn we richting het park gereden richting Cades Cove. Vanaf het hotel was dit ongeveer een uur rijden.  Halverwege Cades Cove was het aardig druk met mensen langs de weg, dat kon maar 1 ding zijn, beren. In de bosjes zagen we de eerste 2 beren, een moeder met een oudere cub. Deze hebben we niet heel duidelijk op de foto kunnen krijgen. Op een gegeven moment werd het zo druk dat de beren verder het bos in liepen.

Na iets verder rijden kwamen we oude huisjes en kerk tegen.

20190617_10230920190617_091720

Na 25 minuten verder het rondje aan het rijden was het weer heel druk bij een parkeerplaats. Hier waren een moeder met 2 kleine cubs.

20190617165750_IMG_3621

20190617170049_IMG_3634

Ook hier was het druk met mensen.  Sommige kwamen wel heel dicht bij de beren om een mooie foto te kunnen maken.

Later zijn we verder gereden naar Cherokee, een oud indianen plaats. Hier hebben we wat gift shops bezocht. En wat gegeten. Op de terug weg naar het hotel reden we halverwege het park en zag in me oog hoek een beer langs de weg zitten. We zijn gelijk gestopt en hebben wat foto's gemaakt. We stonden met nog iemand die het gezien had.  Binnen no time stond er een file en heel veel mensen. Dit keer hebben we wel mooie foto's kunnen maken.

20190617213439_IMG_3693

In Pigeon Forge hebben we nog wat gift shops bezocht en hebben s'avonds gegeten bij Cracker Barrel Old Country Store.