Dag 3 Raton - Albuquerque

15 mei 2018 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

En weer waren we vandaag vroeg wakker, rond een uur of 4. Ik kan er nog niet aan wennen het tijdverschil.

Vandaag een ritje voor de boeg van 3 uurtjes, 350 kilometer/217 mijl. Onze eerste tussen stop was Las Vegas in New Mexico, niet te verwarren met de Las Vegas. Op de interstate werd aangeven met een bord "Historic old town plaza". Hier hebben we een kijkje genomen, het viel en beetje tegen. Het was een beetje vervallen, vele winkels waren dicht of verlaten. Na 10 minuten zijn we maar weer verder gereden richting Pecos National Historical Park in Pecos. Hier waren ze met de wandelpaden bezig, dus hebben we maar een klein stukje kunnen lopen.

In de middag kwamen we aan in Albuquerque, we zijn doorgereden naar Old town Albuqeurque. De temperatuur was al opgelopen naar 38 graden. s'avonds hebben we lekker gegeten bij Cocina Azul een Mexicaans restaurant. De porties waren weer lekker groot en veels te veel voor ons.