Dag 5 Holbrook - Flagstaff

17 mei 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag waren er weer te vroeg wakker, rond half 6. We hebben tot 7 uur moeten wachten voor het ontbijt, deze konden we naast het hotel krijgen bij een Mexicaans restaurant. Het was redelijk, behalve de koffie, dit was een slappe bak. Na het ontbijt zijn we gaan rijden richting flagstaff, onderweg zijn we gestopt bij Meteor Crater Natural Landmark. Wij dachten wij hebben een parken pas, maar hier moest weer apart betaald worden, $18 pet persoon. Dit vonden redelijk aan de hoge kant voor alleen het zien van een krater. Wij zijn niet naar binnen gegaan en zijn door gereden naar Walnut Canyon National Monument. Dit is ook een mooi park. De trail boven hebben wij gelopen, maar de trail naar beneden was voor ons iets te veel dus zijn we daar maar een klein stukje naar beneden gegaan. In de middag na de koffie zijn we naar Grand Falls gereden. Het laatste stuk van de weg was het bijna niet te rijden, zeker niet zonder 4 Wheel drive. Nadat we aankwamen bij de waterval bleek deze er niet te zijn. Alles was gort droog. Zijn maar weer terug gereden en in flagstaff wat rond gelopen. s'Avonds een hapje gegeten bij een echte Amerikaanse diner.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade