Dag 6 Flagstaff

18 mei 2018 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

En weer waren we vroeg op. Na ons ontbijt zijn we richting Sedona gereden over de 89A, dit is een mooie route door de bossen en bergen. We zijn eerst doorgereden naar boven bij Sedona airport view, een mooi uitzicht over de bergen en het dorp. Daarna weer naar beneden gereden en het dorp in geweest. In het dorp zijn vele leuke winkeltjes. Na een broodje hebben gegeten bij de Subway zijn we naar slide rock State park geweest om lekker te zwemmen in de natuur tussen de rotsen. De rotsen waren redelijk glad en het water was ijskoud. Nog wel een paar keer de stroomversnelling afgeweest. Na een paar uur hadden we het wel gezien en zijn weer naar Sedona gereden. Hier nog wat winkeltjes gekeken en lekker gegeten. Rond zonsondergang zijn we op aanraden van de ober naar een andere rustig uitkijkpunt gestuurd voor een mooie zonsondergang. We moesten nog een uurtje wachten, dus toch maart besloten weer naar boven te gaan bij airport view. HIer was het echt heel druk helaas. Na zonsondergang gezien te hebben zij we weer naar flagstaff gereden.