Dag 14 Yellowstone - Jackson-Hole

26 mei 2018 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag weer laatste dag Yellowstone. Nu wilde we wat beren spotten op een aantal plekken waar ze de laatste dagen waren gezien. De meeste van deze plekken zijn we langs gereden en hebben we helaas niks gezien. We zijn maar verder gereden naar Jackson-hole. Onderweg nog een aantal geysers en poolen bezochten. We zijn via yellowstone lake gereden hier had je een mooi uitzicht aan de overkant met besneeuwde bergtoppen, hier nog een foto stop gemaakt. Nadat wij Yellowstone uitreden en richting Grand Teton rijden stond er een waarschuwingsbord met mededeling dat er een beer met cubs rondlopen. Dus ging al hopen om toch 1 te zien. En inderdaad we zagen eindelijk grizzly beer met 2 cubs. Waren wel moeilijk te zien vanaf de weg. De rangers hadden de weg afgesloten zodat ze rust hadden. Maar hebben ze gelukkig kunnen zien. Na het laatste stukje rijden kwamen we in Jackson aan. Het was moeilijk om het dorp in te komen. Dit in verband met feesten in het dorp voor memorial day. Na het inchecken in het hotel zijn we wat gaan eten bij een pizzeria.

1. Ellen Schols:
    27 mei 2018
    Het is schitterend daar geniet ervan voor dat je het weet ben je weer thuis.
    En het zijn weer mooie foto's
    👌👌💞💞💞
  2. Jeffrey:
    29 mei 2018
    Het is zeker schitterend hier. Zou zo nog een week in yellowstone kunnen blijven. 😘